25 augusti 2015

Snapshots från vårt hem

Jag har tänkt skriva innehållsrika inlägg om t.ex. utställningarna vi besökte på museet i Gävle. Det ska jag, när jag hinner! Just nu ligger all fokus på Umeå Retromarknad. Det är bara 12 dagar kvar!

I väntan på lugnet efter stormen visar jag några bilder från vårt hem. Jag har visat dem på Instagram tidigare under augusti så ni som följer mig där har redan sett dem.

På återseende!

99 veckor tog det innan jag började klä om köksstolarna! Den som väntar på nått gott...

Fyra stolar omklädda. Två står och väntar på sin tur...

Soffhörnan i vardagsrummet

En ny kudde i soffan, Estrid Ericsons Elefant i mörkgrått. Passar bra ihop med Maija Isolas Maalaisruusu och den nytillverkade från Littlephant. 

Vardagsrummet ur en annan vinkel. Dubbla Tema från IKEA, Gillis Lundgren 50-tal, och världens finaste stol, en Arka, Yngve Ekström 1955.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommenter!