12 maj 2015

Tack snälla Thomas mamma!

Måndagar har ju en tendens att kännas lite tunga. Men inte alltid. Igår var en sån där fantastisk måndag!

Solen strålade, jag hann med bussen jag hade planerat, jag mådde bättre än på länge (varit lite krasslig) och jag gled in på kontoret med lätta steg. Där väntade dagens absoluta höjdpunkt. På mitt skrivbord låg ett paket inlindat i tidningspapper. Jag öppnade nyfiket och blev häpen över innehållet!


Där låg, omsorgsfullt inlindat, två Bellis assietter i absolut toppskick. Till mig! Bara så där!

Jag undrade så klart var de kom ifrån och fick veta att en arbetskamrats mamma följer min blogg. Hon hade dessa hemma och ville att jag skulle ha dem! Tack Thomas mamma! Jag blev så rörd och otroligt glad!


Nu har mina koppar fått assietter! "Ogräset" Bellis verkar sprida sig även i vitrinskåpet, som jag önskade när jag visade er kopparna :)

4 kommentarer:

  1. Perfekt och framförallt vilken överraskning sånt där får även en måndag att flyga förbi på ett moln.
    Härligt att få en sån present så där precis som det ska vara, helt enkelt perfekt=)
    ,och ursnyggt mönster.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gjorde verkligen min dag! Blir glad varje gång jag ser assietterna!

      Radera
  2. Hurra för Tomas mamma!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja HURRA! Håller verkligen med :)

      Radera

Skriv gärna en kommenter!