22 augusti 2014

Min loppisväska

Den här fantastiska lilla börsväskan har varit min loppis- och sommarväska hela den här underbara sommaren. När man semestrar och när man går på loppis måste man ju ha händerna fria och kan inte gå och hålla i en tantväska tung som en tegelsten, som jag gör i vanliga fall.


Väskan kommer som synes från Florin. Inuti ligger en liten börs i samma tyg som väskan. Perfekt att ha loppiskassan och några av de viktigaste plastkorten i. Det blågröna som skymtar bakom är en tygpåse som också kommer från Florin. Den har jag använt väldigt flitigt men den är lika fin nu som när den var ny. Jag vet inget om något av tygerna men är tacksam för info från någon som känner igen dem?

Florin kommer till Umeå Retromarknad och säljer sina vackra alster. Jag har kommer att få svårt att hejda mig när jag ser hennes bord! Men vem har sagt att man måste hejda sig?

4 kommentarer:

  1. Men damn it Anna! Kollade hemsidan å blev ju tokkär i hur mycket som helst där på Florin..å det är ditt fel!;-) my God så mycket fint!!!!!!!!!!!!!!!!
    /Martina W :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Starka Martan? Vad skoj att du läser min blogg :) Florin kommer till Umeå Retromarknad 7 sept på Dragonskolan. Men du ska kanske springa tjejmilen då? Hurtbulle!! ;)

      Radera
  2. Hurtbulle? Tjejmilen? Du förväxlar mig uppenbarligen med någon annan! :-) hahanej nej jag kommer på retromarknaden! Jag gruvar redan på hur fattig jag kommer att känna mig efteråt dock! Är det kontanter som gäller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ok :)
      Det är olika som gäller hos olika säljare. Flera av de som har butik har kortbetalning som alternativ och flera av de privata har Swish. Men kontakter är alltid säkrast!

      Radera

Skriv gärna en kommenter!